lauantai 26. heinäkuuta 2014

Keltainen ranskis

Olen nähnyt kynsiblogeissa sellaisia kynsiä, joissa on yhdistetty keltaisen värinen kynsilakka ja L´orealin Confettis glitteri. Minun mielestäni tuo yhdistelmä toimii tosi hyvin ja tein nyt vihdoin itsellenikin sellaiset kynnet. :)

Tein kynsille ranskalaisen manikyyrin, jossa lakkasin kynsien kärjet keltaisella China Glaze Sunshine Pop shimmerlakalla. Laitoin sitä kaksi kerrosta. Sitten laitoin lakkausten rajauksiin sitä L´orealin Confettis glitteriä ja lopuksi vielä kiinnitin pariin kynteen keltaisen väriset strassit.




Näitä käytin 

- China Glaze Sunshine Pop
- L´oreal Confettis
- Strasseja
- Alus- ja päällyslakka



16 kommenttia:

  1. Kaunis keltainen ja kivat koristelut :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat:)! Keltainen väri on kynnellä oikein käytettynä todella kaunis ja asenteellinen, nää kynnet on hyvä esimerkki!

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä sun kanssa, yhdistelmä on toimiva! Voisi itsekin kokeilla vaikka seuraavalla kerralla, kun tekee mieli keltaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, et säkin tykkäät. :) Jäänpäs innolla odottamaan sun kynsiäs. :)

      Poista
  4. Tosi nätit! Voisin itsekin kokeilla jotain vastaavanlaista. :)
    Ootko tuon glitterin laittanut ihan suoraan sudilla, vai miten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja kokeile ihmeessä. :)
      Oon laittanu sen ihan sudilla vaan. Mä tykkään laittaa kaikki glitterit vaan pullojen omilla sudeilla, ku en jaksa rueta niitä erikseen millään töpöttelemään. :D Ihan hyvin oon ne saanu laitettua silleenkin, mut varovainen pitää kyl olla ettei mee liikaa tai vahingossa väärään kohti. Niin ja jos vielä joku kohta kaipaa lisää glitteriä niin oon lisänny sitä dotting toolin avulla.

      Poista
    2. Kiitti vinkistä. :)
      Mä luulen kyllä, että tuossa mun kaavailemassa glitterissä on liian vähän glitteriä, jotta sitä vois suoraan sudilla levittää, joten pitää kai turvautua pumpulipuikkoon. :)

      Poista
    3. No niin! Kokeilin!
      Tällainen tuli: http://kuukynnet.blogspot.fi/2014/07/kesakynnet-vol2.html :)

      Poista
    4. Ok. Käynpäs kurkkaamassa. :)

      Poista