perjantai 18. huhtikuuta 2014

Pääsiäiskynnet

Monissa kynsiblogeissa on jo nähty useita pääsiäiskynsiä ja monet bloggaajat ovat pitäneet tällä viikolla myös teemaviikkoa tämän pääsiäisen kunniaksi. Itse en kuitenkaan millään viitsinyt rueta siihen, joten päätin tehdä vain yhdet tähän teemaan liittyvät kynnet.

Minulle tulee pääsiäisestä mieleen ensimmäisenä tiput, suklaamunat, virpominen ja pajunkissat, joiden pohjalta lähdinkin näitä omia pääsiäiskynsiäni tekemään. Väreiksi minä valitsin näihin totta kai keltaisen ja vihreän, koska ne ovat tähän pääsiäiseen kuuluvaa värimaailmaa. :)


Lakkauksissa käytin vaalean vihreää tekstuurilakkaa sekä ihan tavallista keltaisen väristä kynsilakkaa. Lisäksi halusin vielä laittaa keskisormen ja pikkusormen kynsiin vaalean keltaista shimmerlakkaa ja kuvioinnit minä maalasin käsin Oumaxin akryylimaaleilla.




Näitä käytin

- Rimmel 010 Fizzy Applelicious
- Rimmel 280 Sunshine
- Flormar U22
- Oumaxi akryylimaalit ( valkoinen, pinkki, vaaleanpunainen, oranssi, musta ja ruskea )
- 2 erilaista sivellintä
- 2 eri kokoista dotting toolia
- Alus- ja päällyslakka





OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!

9 kommenttia:

  1. oi, onpa ihanat lakkaukset! Ja tiput on kyllä ylisöpöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tiput onnistuivatkin ihan parhaiten noista kuvioista.

      Poista
  2. Hienot! Tykkään noista pajunkissoista tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat pääsiäiskynnet ^_^
    Hyvää pääsiäistä siulle :)

    VastaaPoista
  4. Moikka! Mulla on sulle haaaste mun blogissa! :)

    http://nail-it-to-the-ground.blogspot.fi/2014/04/haaste.html

    VastaaPoista