tiistai 22. huhtikuuta 2014

Haaste

Sain eilen taas uuden haasteen toteutettavaksi, joka onkin vähän erilaisempi kun mitä esim. arkihaasteet ovat. Tämä on paljon kiinnostavampi ja sitä oli mukava tehdä. Sain tämän haasteen Vivekalta Nail it to the ground -blogista. Kiitos tästä hänelle! :)


Haaste:
* Kerro 11 paljastusta itsestäsi.
* Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
* Keksi 11 kysymystä haastetuille.
* Valitse 11 bloggaajaa, jolla on mielellään alle 200 lukijaa/seuraajaa.
* Kerro ketkä olet haastanut ja linkitä heidät.
* Ei takaisin haastamista


11 paljastusta minusta:

1. Olen ammatiltani lähihoitaja, mutta haluaisin vielä joskus tulevaisuudessa lähteä opiskelemaan jotain toista alaa, kuten esim. kosmetologiksi tai kampaajaksi.

2. Minulla on 3 pikkuveljeä ja 1 pikkusisko, jotka ovat minua nuorempia.

3. Olen seurustellut avopuolisoni kanssa yli 5 vuotta ja meillä on yhteinen lapsi, joka syntyi syyskuussa 2013.

5. Pelkään korkeita paikkoja ja hämähäkkejä.

6. Olen käynyt ala-aste aikoinani kuvataidekoulussa, jonka tunteja oli muistaakseni aina kerran viikossa. Se oli mukava harrastus missä kävin n. 3 vuotta, mutta sen jälkeen minä vaan lopetin sen jostain syystä.

7. Tämän blogin ja kynsiharrastukseni lisäksi minulla on myös monia muitakin harrastuksia, joihin kuuluu mm. korujen tekeminen, virkkaaminen, piirtäminen, askartelu ja maalaaminen. Näistä pisimpään olen kuitenkin harrastanut piirtämistä ja maalaamista. Olen tehnyt taulupohjille monia maalauksia niin itselleni, kuin myös tutuilleni. 

Tuossa alla olevassa kuvassa on yksi tekemäni taulu ja koru, jotka olen tehnyt jonkun aikaa sitten. ( Sori tuo huono kuvanlaatu, mutta jospa niistä saa jotain selkoa. )


 
8. Olen hulluna leopardikuosiin ja pinkkiin väriin. <3

9. Rakastan kaikkia ihania laukkuja, koruja, kenkiä ja vaatteita, joita minulta löytyy vähän liikaakin. <3 Minulle onkin sen takia usein sanottu, että minun pitäisi laittaa osa niistä myyntiin tai antaa pois, mutta enhän minä raski sitä tehdä! :D




10. Tykkään leipomisesta ja sitä tuleekin melko usein harrastettua. Lempileivonnaisiini kuuluu mm. muffinssit ja mangojuustokakku.

11. Lempiruokiani ovat kiinalaiset ruuat ja broileri-nuudelikeitto, joka on kyllä ihan parasta.


11 kysymystä haastetuille:

 1. Miksi bloggaat?
Halusin perustaa blogin, jonne voin laittaa tekemiäni kynsiä näytille. Monet myös hoputtivat minua tekemään sen ja niinhän minä tein. Nyt bloggaus kuuluu harrastuksiini ja teen sitä omaksi ja lukijoideni iloksi. :)

 2. Jos saisit valita vain yhden, niin söisitkö loppuelämäsi lihaa, kalaa vai kanaa? 
 Kanaa.

 3. Mitä mieltä olet oikeinkirjoituksen tärkeydestä kaunes- ja lifestyleblogeissa?
Minua ei niinkään häiritse jos blogeissa on vähän kirjoitusvirheitä, koska niitä saattaa olla joskus itsellänikin. :D Enemmän minä kiinnitän huomiota siihen, että millä tyylillä blogeissa kirjoitetaan. Minusta on tärkeää kirjoittaa selkeästi ja yleiskielellä. Sallin kuitenkin pientä murteen käyttöä.

 4. Mikä on naurettavin nimi, jonka olet kuullut annettavan lapselle?
No niitähän on vaikka kuinka paljon, mutta esim. Muna, Manteli, Nauris, Kalja ja Nokia.. Ihan kauheita nimiä! :| En kyllä ymmärrä miten ihmeessä joku voi antaa lapselleen tuollaisia nimiä.

 5. Lempikirjasi, miksi?
En lue kirjoja.

 6. Lempielokuvasi, miksi?
Twilight. <3 Ne vaan on ylivoimaisesti parhaimpia elokuvia mitä olen tähän asti katsonut. Nämä elokuvat eivät ole tylsiä, joten niitä jaksaa katsoa aina uudestaan. :) Hyviä seikkailu elokuvia, joissa on hieman romantiikkaa.




 7. Kerro kaksi urheilulajia, joita et ikinä voisi harrastaa. Perustele.
Golf ja paini. Golf on niin tyhmä ja tylsä laji, etten voisi kuvitellakaan harrastavani sitä. Paini sen sijaan on ihan liian väkivaltainen laji.

 8. Jos sinun pitäisi elää vuosi yksin asunnossa, josta et saisi poistua, mutta saisit tilattua asuntoosi mitä vain, miten käyttäisit tämän vuoden?
Hmm. Tämä on vaikea. Ehkä minä käyttäisin sen ajan viisaasti ja hyödyllisesti. Treenaisin itseni huippukuntoon tilaamalla asuntoon erilaisia ja hyvin tehokkaita kuntoiluvälineitä. Tilaisin myös ehdottomasti oman personal trainerin, joka auttaisi minua pääsemään tavoitteeseeni. Varmaan tulisi myös opiskeltua jotakin ja opettelisin tekemään jotain sellaista mitä en vielä osaa tehdä.

 9. Mikä on lempitekemisesi?
Ihan vaan oleminen, jolloin ei tarvitse tehdä mitään eikä ole kiire minnekään.

10. Inhokkijulkkiksesi, miksi?
No niitähän löytyy paljon, mutta jos yhden valitsen niin eiköhän se ole Johanna Tukiainen. Siinä on kyllä niin turha julkkis, kun vaan olla ja voi! :D

 11. Mitä mieltä olet tämän hetken vallitsevasta fitness-kulttuurista? Esim. televisiosta pyörivästä Jutta ja superdieetit -ohjelmasta.
Hyvä juttuhan se on, että haluaa pitää hyvää huolta itsestään kuntoilemalla ja syömällä oikein. Itse en varsinaisesti vaan tykkää siitä liiallisuuksiin treenatusta fittnesvartalosta, josta monet ihmiset unelmoi ja haluaa sitä tavoitella. Minun mielestä se ei ole kovin naisellista jos vartalo on, kuin miehellä eli sellainen lihaskimppu. :D
Jutta ja puolen vuoden superdieetit- ohjelma on kyllä ihan paras sarja mikä vaan televisiosta tulee. Siitä on tullut katsottua kyllä ihan jokainen jakso.


11 kysymystä haastetuille:

1. Mikä on paras vuodenaika, miksi?
2. Mikä on parasta kesässä, miksi?
3. Mitä teet työksesi tai mitä opiskelet?
4. Lempiruokasi?
5. Tykkäätkö leipoa?
6. Mistä unelmoit?
7. Onko sinulla paheita?
8. Mitä pelkäät?
9. Millaista musiikkia kuuntelet?
10. Lempisarjasi televisiossa, miksi?
11. Onko sinulla lemmikkejä?


Haastan

1. Milban - Nails to photos
2. Tiinan - Kynsien värikartta
3. Enniriikan - Nailed It
4. Kukan - Worst part is over
5. Jannan - Lunar nails
6. Enailin - Kynsin
7. Heidin - Something can go wrong
8. Annin - Shiny nails by anni
9. Tiikeriankan - Tiikeriankan kynsi- ja kauneusblogi
10. Iitu ronsku - Kahden tytön kynnet
11. Heliumian - Sepostuksia kynsistä

8 kommenttia:

  1. Näitä haastepostauksia on tosi kiva lukea:)! Täytyy sanoa, että sähän oot suorastaan stereotyyppinen nainen ainakin tän postauksen perusteella :'D Korkeat paikat, hämähäkit, noi sun harrastukset, leopardikuosit ja twilightit jne :D Pisti oikein silmään, mutta en siis sano millään pahalla:)!

    Twilighteistä on kyllä pakko sanoa, että noi leffat on mun mielestä uskomatonta kuraa, mutta kirjat on hyviä. Oon lukenut ne kaksi kertaa läpi, vaikken yleensä tollaista hömppää harrasta. Twilight on tosin sellainen aihe, joka jakaa mielipiteitä tosi vahvasti. Mun poikaystävä on lukenu noi kirjat vaan sen takia, että voisi väitellä niistä asiantuntevasti :'D

    Kiva kun toteutit haasteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu. Hheh. Enpä ole tullut ite silleen ajatelleeksi edes tuota, että oonko mä? :D Mutta voisimpa sanoa, että ehkä mä joskus olen ja joskus taas en. :D
      Mä oon kans lukenu niistä kaksi ensimmäistä kirjaa, mut en sen enempää. Ei oikein oo mun juttu, että jaksaisin keskittyä kirjan lukemiseen tai en ainakaan vielä ole kokenut sitä omakseni. Elokuvista tykkään ja niistä tosiaan on monenlaisia mielipiteitä, joita olen jonkun verran kuullut. :) Joku tykkää ja joku ei.

      Poista
  2. Kiva haaste, saa nähdä kerkiänkö toteuttaa tämän. Hieno toi taulu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Joo toteuta se sitten joskus, kun ehdit.

      Poista
  3. Kiitos haasteesta! :) Pitää raapustella lähipäivinä.

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta, mutta jätän tällä kertaa välistä :)

    VastaaPoista